FAQS sobre l’ús de les targetes moneder de les beques menjador Situació d’emergència COVID-19

• Ja tinc la targeta. L’he d’activar?
No, la targeta ja ve activada i preparada per ser utilitzada.
 
• Amb quin saldo ve carregada la targeta?
Les targetes venen carregades amb un saldo inicial de 40€. En cas d’allargar-se el tancament dels centres, se us recarregarà automàticament a raó de 4€ per dia de tancament.
 
• Quin import puc pagar amb la targeta?
L’import que tingueu disponible a cada moment. Si es fa una compra superior donarà un error al datàfon.
 
• Com puc saber el saldo que tinc disponible a la targeta?
Pots consultar el saldo i moviments de manera gratuïta a qualsevol caixer de CaixaBank i al web http://www.moneytopay.com > Altres gestions de la meva targeta > Consulta de saldo i moviments.
 
• Si l’import de la compra és superior al saldo disponible, què puc fer?
Demana a l’establiment que et fraccioni la compra en 2 pagaments, un del saldo disponible que podràs pagar amb aquesta targeta i la resta la pots pagar amb metàl·lic o amb una altra targeta.
 
• El datàfon m’ha demanat un PIN i no en tinc cap. Què he de fer?
Prem directament la tecla verda del datàfon i el pagament es validarà.
 
• El datàfon em mostra un error: Codi Error 104. Què vol dir?
Vol dir que no és un comerç d’alimentació i per tant no es pot procedir amb la compra.
 
• Puc treure els diners del saldo a un caixer?
No, l’ús de les targetes és exclusivament per compres de productes bàsics a qualsevol establiment d’alimentació.
 
• Fins quan puc utilitzar la targeta?
Les targetes tenen un període de caducitat d’un any, pots gastar el saldo durant aquest període.
 
• Quan es faci la recàrrega, el saldo ha de ser 0?
No, el saldo és acumulable a les properes recàrregues que es facin.
 
• He exhaurit el saldo de la targeta. La puc llençar?
No, es recarregarà automàticament si es perllonga l’estat d’alarma. Us enviarem un SMS des del Consell avisant-vos de la nova recàrrega.
 
• Tinc una incidència durant el pagament que no apareix en aquesta llista, què faig?
Truca a l’Atenció al Client de CaixaBank al 900 404 090. Quan et demani el DNI facilita el codi que apareix davant de la targeta i que comença per DE.
 
• M’és impossible contactar amb CaixaBank. Què puc fer?
Ells són qui més et poden ajudar, però si no t’és possible, envia'ns un correu a ensenyament@segria.cat amb l’assumpte "INCIDÈNCIA TARGETA BECA MENJADOR" i facilita'ns el codi de la targeta, hora de l’operació i el municipi on s’ha produït la incidència.