Convida l’alumnat de primer cicle a pintar punts de llibre, mentre que al de segon cicle l’anima a dissenyar un drac amb fruita i posteriorment menjar-se’l.




Convida l’alumnat de primer cicle a pintar punts de llibre, mentre que al de segon cicle l’anima a dissenyar un drac amb fruita i posteriorment menjar-se’l.
Les dades es mantenen en nivells similars o lleugerament inferiors als de l’any passat, però segueixen essent sensiblement superiors a les que hi havia abans de la pandèmia
Al llarg d’aquest any se n’han iniciat un total de 1.508, el que suposa 266 més dels 1.242 que es van tramitar l’any passat, un increment d’un 21%
L’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor (OCIC) del Segrià ha tramitat al llarg de l’any 2021 un total de 1.508 expedients, una xifra que supera en 266 els 1.242 que es van iniciar l’any passat i que suposa un 21% més.
Les empreses de telecomunicacions són les que han acaparat un major volum de reclamacions durant aquest període
L’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor (OCIC) del Segrià ha tramitat un total de 355 expedients durant el tercer trimestre de l’any 2021, 28 més que en el trimestre anterior.
Les empreses amb més reclamacions ha continuat essent les dels sectors energètic, de telefonia i les relatives a viatges o vacances.
L’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor (OCIC) del Segrià ha tramitat un total de 327 expedients al llarg del segon trimestre de l’any 2021. La xifra representa un lleuger descens respecte al primer trimestre, en què se’n van tramitar 401.