Notícies

L’OCIC s’ubica a la seu del Consell Comarcal
11/10/2021

Les empreses de telecomunicacions són les que han acaparat un major volum de reclamacions durant aquest període

L’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor (OCIC) del Segrià ha tramitat un total de 355 expedients durant el tercer trimestre de l’any 2021, 28 més que en el trimestre anterior.

L’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor (OCIC) del Segrià ha tramitat un total de 327 expedients
07/07/2021

Les empreses amb més reclamacions ha continuat essent les dels sectors energètic, de telefonia i les relatives a viatges o vacances.

L’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor (OCIC) del Segrià ha tramitat un total de 327 expedients al llarg del segon trimestre de l’any 2021. La xifra representa un lleuger descens respecte al primer trimestre, en què se’n van tramitar 401.

28/04/2021

L’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor (OCIC) del Segrià ha tramitat un total de 401 expedients durant el primer trimestre d’aquest any. L’OCIC es consolida i continua incrementant el seu servei, amb un 66% més d’activitat que en el mateix període de l’any anterior, que va tramitar 241 expedients.

04/02/2021

Al voltant del 30% dels expedients són afectacions derivades de la Covid

L’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor (OCIC) del Segrià va tramitar l’any 2020 un total de 1.242 expedients, més del doble que l’any anterior i quatre vegades més que l’any 2015, el primer exercici sencer en quèaquest servei s’ofereix des del Consell Comarcal del Segrià amb un conveni amb l’Agència Catalana del Consum.

02/10/2020

Aquest any ja ha tramitat 773 expedients, 264 més que en tot el 2019

L’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor del Segrià (OCIC) ha tramitat des de l’inici de la crisi sanitària 226 expedients que corresponen a afectacions derivades de la crisi del coronavirus, la qual cosa representa un 30% del volum total de l’Oficina.

Pàgines